Minister Počivalšek: poletno turistično sezono pričakujemo z optimizmom: za promocijo smo namenili 3,7 milijonov evropskih sredstev

Poslanka Vojka Šergan je v svojem poslanskem vprašanju ministru za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravku Počivalšku opozorila, da je pred nami vrh letošnje turistične sezone. Naša lanska turistična sezona je bila rekordna, poudarja poslanka Šergan. Zanimalo jo je, kako turistični sezoni kaže letos.

Minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek je v svojem odgovoru pojasnil, da je turizem brez dvoma za Slovenijo izjemno pomembna gospodarska panoga, saj ustvarja 13% BDP. Lani je Republika Slovenija s turizmom iztržila rekordnih 2,2 milijarde evrov zaradi obiska tujih turistov, kar je za dobrih 9% več kot leta 2014. V plačilni bilanci Republike Slovenije za leto 2015 potovanja predstavljajo 38% vseh storitev, ki se izvozijo in 7,5% skupnega izvoza. Lani je Slovenijo obiskalo skoraj 4 milijone turistov, kar je za 11,5 % več kot je leto poprej, ustvarjenih pa je bilo za preko 10 milijonov nočitev, je zadovoljno pojasnil minister Počivalšek in dodal, da je to je prvič, da je Slovenija prenočila preko 10 milijonov turistov. To je za 8 % več kot leta 2014, dodaja minister.

thumb_IMG_4933_1024_Fotor

Minister Počivalšek je zaradi vseh teh pozitivnih rezultatov povedal, da na ministrstvu z optimizmom pričakujejo glavno poletno turistično sezono. Ob tem je opozoril, da sicer Slovenija ne živi samo od glavne poletne sezone, ampak je osredotočena na celotno leto; tako je Slovenija že v prvih štirih mesecih zabeležila 7% rast nočitev.

Minister Počivalšek je dodatno izpostavil, da smo leta 2015 ponovno vzpostavili samostojno turistično organizacijo in jo z zavedanjem sodobnih trendov reorganizirali. Minister je poudaril, da je promocija Slovenije izredno intenzivna, saj jo je ministrstvo financiralo z 3,7 milijonov evropskih sredstev. Prav tako je več sredstev prejela samostojna turistična organizacija, ki je veliko sredstev vložila v inovativno digitalno kampanjo “I feel Slovenia, Make new memories”, ki v tujini dviguje prepoznavnost in ugled Slovenije. Kampanja se je začela 18. Aprila 2016 na trinajst ključnih trgih in bo trajala do novembra 2016. V prvem mesecu je dosegla več kot 7,3 milijone ljudi po vsem svetu in v 30 milijonih prikazov, je povedal minister.