Igor Zorčič: 2. tir ostaja v gabaritih iz prejšnjega mandata

Vrh koalicije je danes obravnaval predvideni investicijski načrt za izvedbo projekta 2. tir Divača – Koper. Ocenjujemo, da danes predstavljeni investicijski načrt ohranja projekt v gabaritih iz prejšnjega mandata, na koncu pa se bo morala vlada odločiti o konkretnih številkah. Pri tem bo morala tudi odgovoriti na vprašanje, če se bo sodelovalo s katero izmed zalednih držav ali ne.

Nekateri zatrjujejo, da bi bilo morebitno sodelovanje Madžarske pri projektu dražje, pa vendar danes s svojimi izjavami niso bili prepričljivi. Vprašati bi bilo potrebno Luko Koper, kaj zanje pomeni, če se recimo Madžarska res začne dogovarjati s tržaškim pristaniščem, kot je napovedal madžarski premier. Na današnji predstavitvi je sicer ministrica za infrastrukturo zagotovila, da to na poslovanje luke ne bo vplivalo.

“Prav je, da vsi razmišljamo o variantah, ki so najbolj optimalne za Slovenijo, Luko Koper in davkoplačevalce. Če drugi mislijo, da sodelovanje z Madžarsko ni takšno, mi te odločitve ne bomo blokirali. Dejstvo pa je, da bomo s tem bolj obremenili davkoplačevalce,” je v izjavi dejal vodja poslanske skupine Igor Zorčič.

2. tir se mora začeti graditi čimprej, saj je izjemnega pomena za Slovenijo in njeno gospodarstvo.